10 dni w serwisie dzięki roweria.pl

Piątek, 6 sierpnia 2010 · Komentarze(3)
Kategoria wrocław
W końcu odebrałem rower z serwisu. Miał być gotowy na drugi dzień, potem przesunęli termin na piątek, a w piątek przesunęli na następny tydzień. Okazało się, że w piątek gdy byłem w drodze do serwisu, serwisant 15 minut przed planowaną godziną wziął się za naprawianie i okazało się że zapomniał zamówić części.

Na pocieszenie dostałem 5% rabatu i obietnicę większego rabatu następnym razem - szkoda że następnego razu nie będzie. Nie polecam serwisu.

Komentarze (3)

Witam!
Faktycznie sytuacja miała miejsce. Serwisant winny wszystkiemu "zmienił pracę".

roweria.pl 09:46 wtorek, 1 marca 2011

Wcześniej też nigdy problemów nie było, to raczej wina serwisanta - wyglądał na nowego. Może to był tylko incydent ;)

wojtekn 07:46 niedziela, 8 sierpnia 2010

Roweria to stary sklep.serwis "Bary"? Nigdy nie miałem tam problemów, ale widocznie wraz ze zmianą nazwy zmieniło się podejście do klienta.
Pozdrawiam.

WrocNam 05:27 niedziela, 8 sierpnia 2010
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa konag

Dozwolone znaczniki [b][/b] i [url=http://adres][/url]